wtorek, 13 listopada 2012

Na sam początek...

Hej!
To mój pierwszy post, a także pierwszy wpis na tym blogu, więc można uznać go historycznym : )
Mam na imię Dominika (Domson) i jestem jedną z prowadzących bloga. Więcej możecie przeczytać o mnie w zakładce DOMSON. Oprócz mnie są jeszcze trzy adminki- moje przyjaciółki: Olga (Oldżetta, która także ma swoją zakładkę), Ela i Agata (które zajmują się wyglądem i edycją bloga).
Blog ten będzie poświęcony rękodziełom, które razem z Oldżettą staramy się robić. Będą na nim zamieszczane posty dotyczące poszczególnych przedmiotów, (o które będzie się można dowiadywać w zakładce "pytania/odpowiedzi") czasem również sposoby ich wykonywania.
Mam nadzieję, że polubicie tego bloga, a my z pewnością będziemy się starały, by posty pojawiały się jak najczęściej i były one urozmaicone, żeby każdy zainteresowany DIY mógł znaleźć coś dla siebie. /Domsonek

19 komentarzy:

  1. Obserwuję i czekam na dalsze posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O uwielbiam takiego typu blogi ;)
    Obserwuję i liczę na to samo;)
    Manngustta

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję i liczę na rewanż :)
    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie :D
    Powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia w blogowaniu ;D
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na Twoje prace, uwielbiam handmade :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w prowadzeniu :) dodaję do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia :) Jesteś zainteresowana współpracą ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Decoupage! Próbowałam, ale mi nie wyszło |D od tamtego czasu bardzo szanuję osoby, którym to wychodzi. Powodzenia! ;3
    Obserwuje
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra caly czas cos z tym decoupagem robi i naprawde ja za to podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia!:*

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super, powodzenia! czekam na rozwój. bedę zaglądać! zapraszam ponownie do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O BOŻE, MUSZĘ COŚ OD WAS KUPIĆ, ZRÓBCIE COŚ DLA MNIE, PROSZEEEEEE *.* <3 :loff: :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia życzę.! Czekam na kolejnego posta :)
    Jak coś u Was mi się spodoba to może zamówię :)

    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Awwwwwww genialny bloszek. <33333 Będziecie dawały coś do sprzedania? Chętnie kupię, awww.

    OdpowiedzUsuń

Jak już jesteś - zostaw komentarz
Postaramy się odwdzięczyć! :)