czwartek, 15 listopada 2012

Piórnik :)

Hej, ho!
Jak obiecywałam, dzisiaj pokaże wam, co udało mi się zrobić z zakupionych w empiku rzeczy. Oto efekty mojej pracy :)




Niestety zdjęcia są robione w świetle lamp, bo nie udało mi się na czas wrócić do domu i zrobić ich w świetle dziennym. Zdjęcia nie pokazują prawdziwych kolorów piórnika, ale jest w miarę okej : )
Odchodząc od tematu piórnika: wpadł mi do głowy pomysł, żeby zrobić DIY na spinkę-kokardkę do włosów. Taki foto przewodnik po kolejnych czynnościach, tylko pytanie, czy wy byście chcieli? :D Swoje odpowiedzi na to pytanie piszcie w komentarzach!
Ps. Widzę, że zapoznaliście się już z drugą adminką! :
Ps2. Pytania dotyczące piórnika, zamieszczać w dziale"Pytania/odpowiedzi".
Do jutra! /Domsonek

11 komentarzy:

  1. ja chcę spinkę, piórnik jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten piórnik jest zarąbisty <3
    Dawaj tutorial ;D
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny piórniczek : D
    - admin stylówki .

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie ładne!
    Bardzo dziękuje ;)

    Pozdrawiam cieplutko, życzę miłego dnia i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam te piórniki w empiku ;) fajnie Ci wyszedł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och sama bym taki chciała ;D


    ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogę zrobić jeszcze jeden na sprzedaz :) /Domsonek

      Usuń

Jak już jesteś - zostaw komentarz
Postaramy się odwdzięczyć! :)